zondag 3 maart 2013

HET WEER

Vandaag, net zo als bijna iedere zondag, lekker vroeg uit bed. Koffie gezet, boterham gesmeerd en ff  surfen. Wat bekijk ik dan, nieuws en weer, 112 berichten uit mijn regio en daarna de blogjes. Het weer! Ik word hier helemaal blij van (uitspraak van een hardloper?) Het wordt maandag-dinsdag-woensdag prachtig mooi voorjaarsweer. Ik hoor mijn Oma nog zeggen; 'maart heeft 5 mooie voorjaars/zomerse dagen' Krijgen we dan de komende dagen alles in 1 keer. Wie weet. Ik verheug me op de beloofde 14 !!!! graden. In de schuur staan de tuinstoelen altijd voor het grijpen. Ernie gaat lekker in het zonnetje. (uiteraard niet de hele dag - er moet eerst gewerkt worden - in en om het huis is altijd wat te doen - er moet ook gekookt worden)
Ff een uurtje in de zon JIPPIE!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten