dinsdag 12 maart 2013

WC papier

Waar kun je je allemaal druk om maken………
Eeeh. WC papier. Bovenstaande aanbieding is (tot en met 12-3, vandaag dus)  bij de j umbo. 24 rollen wc papier voor € 4,00. Dit is nogal goedkoop. Ik heb geen idee hoe dik de vellen zijn, hoeveel er op de rol zitten en of het geen schuurpapier is. TESTEN dus.
Ik naar de bewuste winkel, nergens een bordje/aanduiding dat er überhaubt wc papier in de aanbieding zou zijn. De afdelingschef aangeklampt, die verzekerde mij dat er geen aanbieding was. Heb ik weer. Ik krijg graag gelijk dus meneer maar ff meegedeeld  ‘volgens mij is het wel in de aanbieding’. (ik had thuis nog ff uitgerekend wat de kosten per rol zou zijn 0,166 cent – is nogal goedkoop) De  j umbo chef deed niet moeilijk, de prijs van het toiletpapier werd ff voor mij aangepast bij de kassa. Heel prettig, heel vriendelijk. Toen ik aan het afrekenen was kwam meneer nog ff voorbij met de mededeling dat ik mazzel had gehad, toiletpapier zacht (in een roze verpakking – 9 rollen die waren in de aanbieding – hij had een blaadje bij zich waar het op stond) Ik had een blauwe verpakking met 24 rollen! Thuis gekomen natuurlijk meteen ff op internet kijken (want ik heb graag gelijk) En! De fout zit aan beide kanten; het was inderdaad de roze verpakking maar wat staat er op het bovenstaande plaatje………… 24 rollen voor € 4,00!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen