maandag 4 maart 2013

Ziek

Vandaag, sinds 10 jaar DE GRIEP. Wat een ellende, alles doet zeer, mijn hoofd voelt aan als of er een vrachtwagen in rond rijdt. Mijn mond is droog en alles wat ik eet of drink smaakt niet. Ach ja, eens in de 10 jaar geniet er maar van. Nog een groot nadeel, je zit thuis - binnen. Ik kijk rond en zie alleen maar werk liggen, de wasmachine is klaar - was ophangen (terwijl mijn armen gevoelsmatig tot aan de grond hangen), de zon schijnt naar binnen - ik zie overal stof. De ramen zien eruit alsof ze jaren niet gewassen zijn. Er heeft iemand iets kleverigs op de keukenkastdeurtjes geknoeit.  Er ligt nog een berg strijkgoed. Negeren - paracetamol - thee en lekker op de bank liggen uitzieken. Hoe lang duurt zoiets ook alweer? In iedergeval schijnt de zon! Nog een voordeel, je zit thuis - de beste besparing op het uitgeven van geld. (je kunt geen boodschappen doen )

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen