vrijdag 19 april 2013

Energie 1+2

Ik heb net in mijn overzichtje mijn verbruikte energie genoteerd. Gas slechts 14 m3 en elektra 68 Kwh.

Het gaat de goede kant uit! De verwarming is vanwege het hele mooie weer de hele week niet aangeweest.
Als je dan 's avonds in de kamer zit dan is het wel wat 'fris' maar de thermometer geeft nog steeds 19-20 graden aan. Dan maar een lekker warm fleece vest aan en de sandalen uit en sokken aan. Manlief, dochter en zoon1 en 2 zitten met korte mouwen in de kamer. Ik eeuwige kouwkleum, heb nog steeds shirts met lange mouwen aan. Gister in het dorp kwam ik mensen tegen in korte broek!  Ik krijg het al koud als ik er aan denk. Rokjes en korte broeken weer.......... ik wacht nog wel even.

Energie
De tweede vorm........ Wat krijg je een energie van dit mooie weer. Afgelopen week veel gedaan:
Gewerkt
oude glas weggebracht
In de moestuin gestart met poten/zaaien
Alle bloembakken zijn volgezaaid
Veel was weg gewerkt
Veel lekkere dingen gekookt
Veel met het hondje gewandeld
Veel geregeld (dingen die al heel lang hadden gemoeten, bellen / checken  / afspreken / mailen etc.)

Wat ga ik vandaag nog doen:
Nu ff bloggen
Ramen wassen
Strijken
Met het hondje lopen
En door het huis racen als schoonmaakdiva (als het mooi weer is lijkt het wel of het binnen niet meer zo geweldig schoon is)
Het wordt tijd dat ik ga beginnen.........

FIJNE DAG ALLEMAAL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten