woensdag 24 april 2013

oranje GEKTE

Je kunt geen post ontvangen........... oranje
Je kunt geen tv kijken of je ziet ...................oranje
Je kunt geen reclame folder zien of.............oranje
Zelfs het eten .........is oranje

In de supermarkt
  • oranje kleding
  • oranje koek, soesjes
  • oranje snoep
  • oranje hoeden
  • oranje drinken
  • oranje soep (?)
  • oranje koffie
  • oranje bloemen
  • oranje jam
  • oranje tompoucen
  • oranje donuts
  • oranje hagel
  • oranje bier blik
  • oranje raket ijs
  • oranje vla
  • jus d oranje
  • oranje ........
Wat wel heel normaal oranje is:
worteltjes,
paprika
pompoen

Laten we het dan ook  maar niet hebben over de:
Koningswup
Koningssap
Koningskoffie
Koningsmunt
Koningsbol
Koningssoep
K(r)oningstoetje
Willem van oranje vla
Koningstulpen
Koningsbril
Koningskroon
Koningshoed
Koningscape
Koningstuinbroek
Koningstoeter
Koningsvlaggen
Koningsijs
Bea bedankt shirt

WAT EEN ORANJE GEKTE!!!!!!!!

Wat nog gekker is .............. IK VIND HET LEUK.  (Na 1 mei wel alles in een keer weg maar zover is het nog niet)

Wat vinden jullie van de oranje gekte?

6 opmerkingen:

  1. levert waarschijnlijk na 30 april weer een hoop aanbiedingen op,nat als na kerst en¨pasen ,dan kunnen we misschien weer wat lekkers inslaan voor een zacht prijsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie van oranje kleren houdt of kinderen heeft die gek zijn op oranje, moet nog een weekje geduld hebben.

    Dit is de laatste keer dat ik probeer een reactie te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry hoor, maar ik vind die woordverificatie - die je in de helft van de gevallen niet kan lezen - teveel werk voor een reactie op een verder erg leuk en goed blog.

      Verwijderen
    2. reactie verwijderd (er stond dat ik me van geen kwaad bewust was - woordverificatie) Ik heb het gevonden en het uitgezet. Ik wist niet eens dat ik dat had, sorry. Reageren moet nu beter gaan.

      Verwijderen
  3. Ik vind het belachelijk en overdreven. De commercie moet verdienen en wij mogen kopen en dus betalen. Doe ik helemaal niet aan mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zegt me niets.Maar ik maakte een kindje blij met de koningswup.

    BeantwoordenVerwijderen