maandag 15 april 2013

'volkstuin op zijn kleinst'


Vandaag heb ik bijna alle bloembakken vol gezet met zaaigoed.

Bak 1: Bieslook (van vorige jaren)
Bak 2: bosui
Bak 3: krul peterselie en platte peterselie
Bak 4: courgette
Bak 5: ? er staat nog iets in van vorig jaar / vermoeden bleekselderij
Bak 6: dille
Bak 7: courgette
Bak 8: sla - meikoningin
bak 9: kweekbak: koriander
Ik heb nog een aantal bakken en haken over. Ik wacht nog even tot het nog beter weer wordt en dan zaai ik nog stamslabonen / prei / bieten / basilicum / tijm  / raapstelen etc.
Volkstuin op zijn kleinst!
Ik heb nog heel veel zaaigoed. Ik heb een volkstuin en mijn bloembakken,  de volkstuin is nog lang niet vol. In de volle grond zet ik nog suikerpeulen, aardappels, bieten en andijvie. Als mijn bakken het goed doen dan kan ik hiervan ook nog heel wat gaan uitpoten in de volkstuin.
Wordt vervolgd...................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten