zaterdag 27 april 2013

wat schaft de pot week 17


De week is al weer bijna om. Afgelopen week de volkstuin bijna vol gepoot met  suikerpeulen, nog een rij reuze uien en spinazie. Mijn kleine tuin (de bloembakken) die heb ik vandaag naar mijn moeder gebracht. We gaan er ff een weekje tussenuit en ik zou het zonde vinden dat al mijn ingezaaide bakken verdrogen. Mijn moeder zorgt er goed voor!

Verder wat hebben we de afgelopen week gegeten:

Totale kosten 47,66 + zondag ?

Maandag: gebakken aardappelen, rauwkost, broccoli en vis met een korstje. Kosten:  € 7,77

Dinsdag: gekookte aardappels, duivenborstfilet, rauwkost, gekookte witlof en sperzieboontjes . Kosten € 10,05

Woensdag:  Ovenpasta met rauwkost. Kosten €8,45 (7 pers)(2 porties in de vriezer)

Donderdag: Gekookte aardappels met saucijsje, broccoli, rauwkost , botersla. Kosten € 7,20

Vrijdag:  Patat, met ieder 2 snacks, hachee, rauwkost, fritessaus, ui en saté saus kosten € 7,00

Zaterdag:

moussaka
aardappels
1,3 kg.
0,61
courgette
1X
0,49
aubergine
2 stuks
groentetas
gehakt
1 pond
2,77
tomatenblokjes
1 blik
0,35
ui
2 stuks
0,25
kruiden
voorraad
kaas geraspt
restjes koelkast
0,50
4,97
0,99
p. pers
tomaten/komkommersalade
1,00

 Beachamelsaus                                                 0,60

 

 

1 opmerking: