woensdag 22 mei 2013

'diefstal beltegoed'

Geachte mevrouw …….

Om uw telefoonnummer 06 bla bla bla en beltegoed geldig te houden, dient u 1 keer per 9 maanden uw beltegoed op te waarderen. U heeft al bijna 9 maanden niet meer opgewaardeerd. Voorkom afsluiting van uw telefoonnummer en waardeer binnen 14 dagen op.
Waardeert u niet binnen 14 dagen op, uw beltegoed wordt dan bevroren. Als uw beltegoed is bevroren kunt u alleen nog gebruik maken van diensten waarvoor geen vergoedingen verschuldigd zijn. U kunt dus niet bellen of sms'en, maar wel gebeld worden. U kunt nog wel bellen naar 1244 om op te waarderen. Zodra u uw beltegoed heeft opgewaardeerd, is uw beltegoed weer onbeperkt geldig mits u 1 keer per 9 maanden opwaardeert.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op ahmobiel.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

NOU HEB IK NOG TOT DE 29e TIJD OM CA. 9,70 OP TE MAKEN.

REINSTE DIEFSTAL..........

ZO VERDWIJND ER MILJOENEN AAN BELTEGOED IN DE ZAKKEN VAN DE PROVIDERS.
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN.

Ik ga vanavond mijn zusje bellen en mijn petekind in het buitenland. Ik zal ze krijgen!

5 opmerkingen:

  1. Da's idd je reinste diefstal, maar je herinnert me er wel aan dat 'k voor m'n mobje een andere oplossing moet zoeken, blogje volgt nog wel,
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet je je beltegoed opmaken voordat je kunt opwaarderen? Je kunt toch ook af en toe (1x/9 maanden) 5 euro er bij zetten? Of werkt dat niet zo bij deze prepaid/abo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee en ja, minimaal 10,00 opwaarderen. Dit prepaid kaartje is ooit aangeschaft voor dochterlief - vakantie in het buitenland. Blijkt dat je met a h niet in het buitenland kunt sms en bellen.(?!!!) Beltegoed is blijven staan, al 9 maanden lang. We (man-dochter-ik) hebben zelf een abo of prepaid. Dit beltegoed is eigenlijk een beetje 'over' of te veel net hoe je het zegt. Waardeer ik op dan zit ik 9 maanden met 19,70. Ik krijg dat zelf niet op. Ik bel bijna nooit (alleen met vaste lijn) en sms 5-10 x in de maand. Dit schiet dus niet op. Ik maak het beltegoed voor de 29e op aan 'onzinnig' bellen. Dit is al een ergernis maar dan heb ik het beltegoed in ieder geval verbruikt.

      Verwijderen
  3. Irritant inderdaad! Ik heb ook een prepaid mobieltje, maar dacht dat als ik 1 keer per jaar opwaardeer het genoeg was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het ligt aan de provider, bij sommige moet je 1 x per jaar opwaarderen, bij sommige 1 x per half jaar bellen of sms.
      Ik heb zelf bij de aanschaf niet goed opgelet wat de voorwaarden bij A h waren.

      Verwijderen