donderdag 16 mei 2013

moestuin donderdag

Nog net voor de grote regenbui naar de volkstuin geweest. De Jack-Tekkel mee voor al het graafwerk......;)
Hij heeft weer heerlijk gegraven op de afval/onkruid berg.

Klein beetje onkruid gewied en een klein stukje gespit (anders wil mijn rug vanavond en morgen niet meer)

Gezaaid in het omgespitte stukje:

1 rij worteltjes
3 rijen rode bietjes.

Afgelopen maandag had ik asperges gestoken dus ik dacht dat er nu niets zou zijn VERRASSING! toch nog  7 stuks.!  De asperges van maandag heb ik nog in de koelkast liggen, ingerold in een vochtige theedoek, vrijdag - morgen dus eten we  asperges. Gewoon met ei, roomboter en ham.

Wat de rest van de familie te eten krijgt zie ik vrijdag wel weer.

Zo tijd voor een bakkie thee!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen