zaterdag 25 mei 2013

zucht..... internet bestelling

Internet bestellingen. Ik houd er niet zo van. Ja, wel kruiden en (dure) drogist artikelen goedkoop inkopen maar kleding........ dat moet je toch passen toch.....

Je voelt hem al. Ik ben toch overstag gegaan. Bij MIJN winkel  (m iss e tam) een aanbieding 'geen verzendkosten' dacht ik;  dit moet kunnen.

Jurk en rok besteld. Ik weet mijn maat, ik koop immers vaker bij deze winkel. Vorige week vrijdag besteld, beloofd was dinsdag leveren. Dit werd uiteindelijk donderdag. (maakt niet zo veel uit het is nog geen jurken-rokjes weer.)

Teleurstelling 1 en 2
1.
Het rokje is te kort (of ik ben te lang?)

2.
De jurk is mooi, zit prima maar is 'stuk'. Een naadje niet goed gestikt dus je kijkt zo op mijn blote buik.

Zucht, het scheelt, volgende week moet ik naar de stad met zoon 2 (ortho) daar is een M iss. Ik ruil de jurk voor een heel exemplaar (als het er nog is) en doe de rok retour. In het vervolg toch maar 'echt winkelen'.

6 opmerkingen:

  1. Zelf even maken en klaar, zou me niet druk maken om een naadje.

    Debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. het kan niet onzichtbaar dus ik ruil het om

      Verwijderen
  2. Kan ik jou blog ook volgen? Zie geen volgers knop!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het niet weten ?, kun je mij niet toevoegen bij een lijst bij jouw ?

      Verwijderen
  3. Heb laatst bij dezelfde winkel jurkje besteld. Zit prima en ziet er leuk uit!
    Kun je het jurkje niet even onder de naaimachine door halen? Misschien doet de winkel nog wel wat geld er af...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook geen internet-besteller van kleding voor mezelf. Voor de kinderen durf ik het nog wel aan, maar ik zelf altijd erg kritisch op de pasvorm. Voor kleding winkel ik dan ook liever.

    BeantwoordenVerwijderen