zaterdag 29 juni 2013

r ommelmarkt

Ik ben verzot op rommelmarkten. Ik koop niet altijd wat maar ik vind het zo leuk om te zien wat mensen/kinderen allemaal  te koop aanbieden.

Soms vind ik wel een KOOPJE. Iets van  t u pp erware voor een prikkie of een mooie vaas en in het verleden vaak laarzen voor de kinderen. Ik keek uiteraard naar de maat en aan de onderkant hoe scheef de zool afgelopen was. Was dit allemaal in orde (en de prijs oke) dan kocht in de laarzen
Thuis ff in de wasmachine en zo waren de laarzen mooi schoon en als er al iets van leven in de laarzen had gezeten dan was dat nu dood.

Vandaag heb ik een stapel (6) boeken gekocht voor de komende vakantie. Lekker leesvoer. 6 boeken voor € 5,00. Vijf boeken zijn thrillers en 1 boek ?



Dochterlief was ook heel blij, mam die mag ik ook wel lezen.... Tuurlijk, ik kan maar 1 boek tegelijk lezen. De jongste zoon heeft meteen ook een boek uit de stapel getrokken en hij is vanmiddag al  begonnen met lezen.

Ik moet ze nog even laten liggen, we hebben (pas) vakantie de laatste 3 weken van augustus.

Nog even wachten.....

Houd jij van lezen, waar haal jij je boeken vandaan? Wat doe je met de 'gelezen' boeken?

7 opmerkingen:

  1. Boeken haal ik overal vandaan, nieuw in boekwinkels of supermarkt of tweedehands bij oa kringloopwinkels of de slegte. ook ebook voor de ereader. Tja en waar laat ik de gelezen boeken? Soms weggeven, soms naar de kringloop en soms ruilen met iemand.
    De vakantie hier is begonnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. E reader heb ik niet. Ik denk ook niet dat ik die (voorlopig) koop. Ik houd van bladeren, ezelsoren aan het boekmaken, even wegleggen, geur van het papier. Wie weet ooit een ereader maar nu nog ff niet.

      Verwijderen
  2. Het nadeel van ebooks vind ik dat je ze niet kunt verkopen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat handig dat je de laarzen wast in de wasmachine, dat zou hier ook goed van pas komen maar op hoeveel graden en wat voor wasprogramma (lang of kort)?????
    Groet Elsbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heel kort op de laagste temperatuur (30 graden) liefst niet centrifugeren (laarzen wassen is nl niet zo goed voor je wasmachine)

      Verwijderen
  4. gelezen thrillers gaan naar de man van een collega en die krijgt ze in principe gratis ,maar geeft altijd wat leuks voor de katten omdat ze dat zelf leuk vinden en de rest naar de kringloop ,in het verleden deed ik nog wel eens een poging tot verkopen ,omdat het toen nog om nieuwe boeken ging ,maar nu koop ik ze alleen nog maar 2e hands en mogen ze gratis weg ,omdat verkopen te omslachtig is voor die paar euro's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Boeken koop ik soms nieuw, maar ook veel bij de kringloop. Sommige boeken wil ik niet kwijt, die ik wel weer kwijt wil geef ik weg of weer terug naar de kringloop.

    BeantwoordenVerwijderen