zondag 9 juni 2013

vervolg homeopathische medicijnen

Mijn zwager en zusje zijn terug uit Frankrijk. Mijn zwager heeft  4 X  de Alpe d 'Huez gefietst voor het goede doel KWF kankerbestrijding. Petje af voor hem.

Zoals een tijdje geleden al medegedeeld; mijn zusje zou proberen een regiment homeopathische medicijnen voor me mee te brengen (en voor haar zelf uiteraard ook)

Het is gelukt.

16 verschillende medicijnen heeft ze voor me meegebracht. Kosten 2,02 per buisje. Dus vergeleken met 3 jaar geleden is het niet veel duurder geworden (toen 1,80 nu 2,02)

Wat ben ik blij.
Wat heeft ze zoal meegebracht: Rhus toxicodendron (tegen pijnlijke spieren, verzwikkingen etc) Belladonna (griep met koorts-bonzende hoofdpijn vd zon)
Ik zal ze alle 16 niet opnoemen/uitleggen maar mijn 'huisapotheek' is weer op orde.


3 opmerkingen:

  1. Mag ik je wat vragen over de homeopatische spullen in Frankrijk, ik ga er over paar weken ook weer naar toe en zou graag wat voor mijn vader meenemen, hij heeft veel last van jicht in hele voet en lopen gaat steeds moeilijker. Is er iets wat hij zou kunnen gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, dat vind ik wel moeilijk advies geven ik ben geen dokter. De medicijnen die ik gebruikt zijn zgn ehbo medicijnen dus voor 'kleine ziektes' zoals griep, stoten, spierpijn, tandpijn, oorpijn, hoofdpijn, brandend maagzuur etc. Bel anders met de hulplijn van V S M of Dr. V ogel. Misschien kunnen die jou verder helpen. In mijn EHBO lijst staat niet iets specifieks voor jicht.

      Verwijderen
    2. Dank voorde tip, ik wist niet dat dat mogelijk was.

      Verwijderen