zondag 9 juni 2013

wat schaft de pot / couscous salade met feta

Koriander, peterselie, bieslook en munt groeien in mijn tuin en in mijn bloembakken. Die heb ik dus 'gratis' 
couscous
400 gram
0,50
tomaten
4 grote
0,59
Doperwten gaar
kopje
0,25
komkommer
halve
0,30
zout en peper
(tuin)
bosje koriander
tuin
bosje platte peterselie
tuin
gesneden bieslook
tuin
munt
tuin
feta kaas
half potje
0,70
olie uit het feta potje
2,34


Bereidt de couscous volgens de verpakking.
Snij de tomaten in hele kleine blokjes.
Haal de zaden uit de komkommer en snij de komkommer in kleine blokjes.
Snij alle kruiden heel fijn.
Voeg alle ingrediënten bij elkaar in een schaal.
Verkruimel de feta boven de salade. (of heel laten, zie foto)
Maak de salade op smaak met (olijf) olie en zout en peper.
Garneer de salade met een blaadje munt

2 opmerkingen:

  1. Haha, jij hebt zout en peper in de tuin? ;-)
    Sorry hoor, ik schoot even in de lach toen ik dat las. Recept klinkt wel goed overigens.

    Groet, Krappe Kas

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, inderdaad staat ook 'tuin' achter. Foutje

      Verwijderen