zondag 7 juli 2013

zondag.......... relaxen

ik sluit mijn ogen...... ik slaap licht en geniet van...... de rust om me heen en de geluiden in de buurt
een tuinsproeier die 'sist' een kind dat gilt van plezier, een vader die lacht, een moeder die een klaterende lach door de buurt laat gaan. Mijn zoon die vraagt; 'mam wil je nog wat te drinken'. En dan stilte............................................................. weer in de verte een loeiende koe. Ons eigen hondje die blaft........ De zon zindert........ Geweldig wat een weer............ Dit is Nederland ten top......... niets meer aan toe te voegen. Ik schenk nog een wijntje in en geniet......... van  het mooie weer en mijn familie............ echt dit is een zondag............en wat een weer...........

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he. Een mooie zomerdag en nog in het weekend ook. Echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk heb je vandaag ook nog even tijd om te genieten van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, wij zijn gisteren een eindje wezen fietsen, zo'n 30 km. wat is het mooi zo dicht bij huis!

    http://inenomdekas.wordpress.com/2013/07/08/moestuin-maandag-9

    BeantwoordenVerwijderen