zondag 25 augustus 2013

Tablet dilemma

Aangezien huize Ernie geen sticker op de brievenbus heeft krijgen we veel reclamefolders.
Gisteren, zaterdag dus zaten de eerste week 35 folders al in de brievenbus, zo kan ik lekker kijken wat er volgende week in de aanbieding is.

Er zit een folder van Bl okk er tussen met op de voorpagina een tablet voor een (rot) prijs. Nu wil Ernie al heel lang een tablet maar ik weet nog steeds niet wat voor tablet; een goedkope en kww (kieken of ut wat wort) of een hele goede en er jaren mee kunnen doen. Dilemma.
Natuurlijk heb ik me al bij wat websites ingelezen over wat is een tablet, wat wil je ermee, waar moet je op letten als je er een aanschaft dus dat heb ik al gehad. Maar dan toch........... een goede kopen (kost tussen de 250 - 600 euro) een gemiddelde kopen (ergens tussen de 150-300 euro) of voor de (rot) prijs gaan tussen wat  Bl ok ker nu heeft 59,95 en 150 euro.

Zucht, als ik hem nu bestel en laat bezorgen bij de Bl ok ker in de grote stad dan heb ik er een.
Morgen zijn ze misschien wel op......... Ach ik wacht ff totdat manlief thuis is dan nemen we samen nog even de specificaties door.

Is er iemand die in het bezit is van deze tablet P ol aroid  mid 0714 en bevalt deze tablet?

4 opmerkingen:

  1. Ik heb een gratis tablet, een Samsung Galaxy tab 2 7.0, gekregen van de nieuwe provider. Bevalt goed, kan ik je melden. Je koopt hem vanaf ca. 159 euro (http://www.vergelijk.nl/tablet_pc/samsung/galaxy_tab2_7_0_silver/). Volgens de consumentenbond de beste koop (april 2013).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. samsung is verre te prefereren. heb hem anderhalf jaar, tot grote tevredenheid! kennis met een polaroid klaagt steen en been. heb de GT-P 3100 7 INCH.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou inderdaad goed kijken wat anderen van deze tablet zeggen. Goedkoop is bij tablets helaas vaak duurkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Partner koch een tablet bij K...vat, ook goedkoop, maar hetis een waardeloos ding! Heb zelf een I. pad , zus een Samsung en beide voldoen meer dan 100 %

    BeantwoordenVerwijderen