zaterdag 10 augustus 2013

vakantie

We hebben vakantie!
Eigenlijk ook niet (muggenziften) we hebben nu weekend en maandag vakantie ;-)

Ondanks dat we in mei 10 dagen naar Turkije zijn geweest hebben we toch besloten om nog een weekje weg te gaan. Als je 3 weken thuis zit dan ga je toch koken, wassen, strijken (boodschappen doen en er moet nog een slaapkamer opnieuw behangen worden)

Deze 1e vakantie week dus niet. We zitten in een huis, nee geen huisje....... 7 persoons! Het huis is haast net zo groot als ons eigen huis. Wat een luxe..... vaatwasser, oven,  sauna en internet. De overige 'huis' dingen zijn er uiteraard ook maar dat valt bij mij niet onder luxe.

We zijn, man en zoon2, mijn zusje en zwager en Ernie zelf. Het huis is geboekt via internet voor een last minute prijs en we hebben de totaalprijs gedeeld door 2 gezinnen. Kijk dan is het leuk op vakantie gaan.

Het is inmiddels bijna 8 uur en de mensen in het vakantiepark ontwaken. Ik zie vanuit mijn raam (met een geweldig uitzicht) steeds meer mensen op de been. Ik was (helaas) om 7 uur al wakker en zit inmiddels fijn een blogje te typen.

Zo nu eerst koffie en alweer genieten van VAKANTIE

2 opmerkingen:

  1. Hele fijne vakantie gewenst hoor, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie gewenst. Hier zit het er alweer op en begint maandag het normale leventje weer.

    BeantwoordenVerwijderen