zondag 18 augustus 2013

wat mis je op je vakantie...........

We zijn weer 1,5 dag thuis (vrijdag thuisgekomen) van vakantie. Wat mis je allemaal op je vakantie.

Ik heb er eens over na gedacht, het is nogal wat maar wat is nu echt missen......

Eerst maar eens mijn lijstje:

- een knoflookpers (oplossing gewoon snijden en later pletten tussen 2 lepels)
- een grote koekenpan (35 cm. voor 6 personen is wat krap - oplossing 1 braadpan en 1 koekenpan gebruiken)
- een goedwerkende vaatwasser (er zat er een in het huis maar die werkte niet naar behoren - 2 oplossingen - 1. met de hand afwassen (hebben we gedaan)2. manlief en zwager hebben de vw gerepareerd)
- een magnetronschaal (wel een magnetron geen schaal - oplossing glazenschaal een bord op gezet zo kon je toch verwarmen)
- een wasmachine (is geen missen ik was NIET op vakantie - ik neem alles vuil mee naar huis en was lekker thuis)
- luie tuinstoel (helaas helaas er waren wel stoelen om buiten te zitten maar niet om te liggen)
- groot vriesvak (bak ijs helaas in een keer opeten........'-)
- (houten) roerlepels, kookwekker, afwasborstel (gewoon gekocht), theezeefje, een tweede snijplank en een bbq tang.

Verder kom ik niet met mijn lijstje...........
We hadden een erg lux huis, er was een sauna, grote douche, vw, tv, radio, koffiezetapparaat, waterkoker, 3 slaapkamers, grote woonkamer, ruime keuken en wifi dus wat een gezeur.

Het is wel zo als je weer thuis bent met al je eigen spulletjes dan zie je toch maar hoe goed je het toch voor elkaar hebt.

Oost West thuis Best (of Oost West tuus is ok nie alles)

4 opmerkingen:

  1. Oh, dat is wel het ergste zeg...de bak ijs die helemaal leeg moest...haha... :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij huren al jaren hetzelfde huis. Bij de kringloopwinkel heb ik alles gekocht,wat ik miste. Het staat er nog steeds,heel gemakkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op de hand afwassen doe ik thuis uit, dus het zou wel echt vakantie zijn om een vaatwasser te hebben in het huisje.Als die er dan wel is, maar het niet doet, zou ik daarom balen.

    Verder denk ik dat spullen om goed te kunnen koken het vervelendst zijn om te missen.

    En een bak ijs moeten opeten is ook behelpen, maar ja, wat moet je anders ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op vakantie miste ik weinig -we kampeerden het meeste van de tijd- maar de wasmachine, die miste ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen