zondag 1 september 2013

Nou moe.............

Ik heb al jaren een prepaid abonnement bij t mob ile. Overigens tot tevredenheid. Leuk is dat je bij iedere opwaardering punten spaart die je kunt gebruiken voor leuke cadeaus of voor 'gratis' beltegoed.

Dus Ernie had minimaal 1 x per jaar 'gratis' beltegoed. X aantal punten is € 5,00 beltegoed.

Een tijd geleden kreeg ik al een sms van mijn provider dat het spaarsysteem met ingang van 2 september  ging stoppen. De spaarpunten mag je nog opmaken, eind datum is ergens in november.

Maar nu, vandaag 1 september wil Ernie ff inloggen in Mijn T- m obile en er is groot onderhoud vanaf zaterdag tot maandag 9.00 uur. Nou moe....... nu wil ik ff checken hoeveel spaarpunten ik heb.
Stel voor dat ik net een paar punten tekort kom voor 'gratis' beltegoed. Ik heb vandaag dan ook maar mijn beltegoed voor € 10,00 opgewaardeerd. Ik kan niet eerder dan maandag kijken hoeveel punten ik heb. Gr&%^bl...... Ach ja in het uiterste geval kan ik de punten die ik niet kan verzilveren  doneren aan een goed doel maar gepland onderhoud in dit weekend vind ik een slechte zet van t - mo bile.

Wie spaart nog meer? En heb je leuke cadeaus bij elkaar gespaard?

5 opmerkingen:

  1. Dat groot onderhoud hebben ze juist zo gepland dat iedereen gaat opwaarderen! Zo halen ze nog even extra geld binnen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoorde van mijn dochter ook zoiets over Vodafone. Ze moeten me het altijd 4 keer uitleggen want ik snap niks van dat mo-gedoe. W.s. omdat het me echt geen klap interesseert, mijn gedachten beginnen meteen af te dwalen als iemand over mobiele telefonie begint..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja dat soort spaarprogrammas en of gratis kadoos zijn natuurlijk niets anders dan lokkertjes ,die als je er goed over nadenkt dus gewoon zelf betaald.het enige wat ik er aan overgehouden heb is 10 euro korting op mijn laatste factuur, want met mijn goedkope abonnement spaar je natuurlijk maar heel weinig punten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rot dat je niet kan inloggen. Wat Bloem zei kan waar zijn. Iedereen wil zijn punten nog verzilveren en nu niemand kan kijken naar de punten gaan ze voor de zekerheid opwaarderen. Ik zit zelf niet bij deze provider, bij de mijne kan je geen punten sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is dat alleen bij pre-pay? Ik heb een abonnement bij T-Mobile en ik heb helemaal niets gehoord van stoppen met de punten.

    BeantwoordenVerwijderen