maandag 2 september 2013

statistieken wat moet je ermee...............


België
134
Verenigde Staten
51
Rusland
34
Duitsland
30
Frankrijk
11
Zweden
8
Verenigd Koninkrijk
6
Servië
6
Oostenrijk
3

 Deze lijst heb ik onder ‘statistieken’ gevonden.  Uiteraard zijn er ook Nederlanders (2110).

Wat zeggen deze getallen, zijn dit de lezers totaal tot nu toe?  En waarom leest iemand uit Oostenrijk een Nederlandse blog? Of zijn deze 3 personen ‘per ongeluk’ op wemakenalleszelf.blogspot.nl terecht gekomen.  Zoiets gebeurt mij ook wel eens, ik zoek een site en kom op ‘de verkeerde’ site/informatie terecht.

Zijn deze bovenstaande cijfers echt mensen die geïnteresseerd zijn?  Ik heb meer vragen bij deze getallen dan dat het mij wat zegt. Zijn de 51 mensen uit de Verenigde Staten echt lezers of is het de ‘regering’ die een weblog controleert. (of kijk ik nu teveel tv)  In ieder geval is het zo, als ze dagelijks (wekelijks) mijn weblog lezen omdat ze geïnteresseerd zijn in het verhaal dat deze Nederlander te vertellen heeft, dat vind ik leuk!

Ach, eigenlijk moet ik niet naar deze statistieken kijken het bloggen is gewoon leuk en zolang dat zo is moet ik me maar geen ‘rare’ dingen in mijn hoofd halen.

Hebben jullie wel eens ‘blogzorgen’  Daarmee bedoel ik , zou er iemand zijn die je blogjes tegen je of verkeerd  gaat gebruiken?  En wat vind je ervan dat het de hele wereld overgaat?

7 opmerkingen:

  1. Ik ben een Nederlander in België die via Zuinigaan op je blog terecht is gekomen; een hele wereldreis!

    Siebrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier een nederlandse in Servie, die blogs lezen gewoon leuk vindt en zeker een blogs waar alles zelf gemaakt wordt zoals wij dat hier ook doen, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig...... er zijn dus mensen uit het buitenland die gewoon komen lezen. Leuk!

      Verwijderen
  3. Ik heb je een keer vanuit Zweden gelezen toen ik daar voor m'n werk was en 's avonds allenig in m'n hotelletje was. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom gewoon uit de randstad ;-)
    Er zullen mensen in het buitenland zijn die je volgen of per ongeluk op je site komen via andere sites of google.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is dit een Nederlandse blog ? Waarom staat er dan ...blogspot.BE ? vraag van een nieuwsgierige Belgische die graag tips vindt om zuinig te leven

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee, het is een Nederlandse blog het adres is dan ook wemakenalleszelf.blogspot.nl

      Verwijderen