zondag 20 oktober 2013

ernies gadget

Ernie heeft haarogaddget...............een tablet
Ik gabinnenkort met mijndochter op vakantie .  omdat ik niet kan appen (wel bellen en sms sen)  had ik het idee om een tablet te kopen om met her thuisfront te mailen.

Vandaag maar eens een poging om te kijken of een blogje te tikken gaat.
Ik zie het al. Veel tikfouten, niet dat ik niet typen ka (nog steeds 10 vingers blind) maar op een 8 inch scherem zijn de toetsjes klein.
Met een beetje concentratie moet er toch eenstukje tekst ujitkomen.

Het tablet bevalt goed, eerst struikelde ik even over de privacy maar wat is er nog allemaal geheim innederland zelfs bij a ppie wordenje gegevens aan de nieuwe klantenpas gekoppeld en als je in g ooogle een naam ( of je eigen naam) intikt danvind je een heleboel informatie.

Welk tablet:
Acer iconia a-1 810
8 inch
Waarom 8 inch engen 10?  Een 8 inch is gemakkelijk mee te nemen niet te groot,niet te klein.

Zo, nu genoegreclame gemaakt eerst maareens aan de koffie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen