vrijdag 29 november 2013

kleine voet bestelling

Vorige week zaterdag had de winkel 'kleine voet' een spetterende aanbieding; Elk 2e artikel voor € 1,00. Aangezien mijn laarzen zo lek zijn als een mandje en de komende tijd zal er wel regen/sneeuw  vallen, heeft Ernie nieuwe laarzen nodig. De aanbieding; het 2e paar (want ik ga dus het 2e artikel ook voor laarzen gebruiken) is dan ook een leuke aanbieding.

Ik ben al eens naar een 'klantenavond' geweest waar toen ook deze spetterende actie was en ik heb daar 1,5 uur in de rij gestaan om af te rekenen,. dit gaat me nu niet weer gebeuren. Op vrijdag ben ik naar de 'kleine voet' winkel gegaan en gevraagd of ik nu laarzen  mocht passen en zaterdag ophalen en afrekenen. Dit mocht!

Diverse laarzen gepast en een keuze gemaakt, lage laarzen voor de dag en laarzen met een hak voor feest momenten. Alleen de laarzen hadden (voor mij) de verkeerde kleur. Beide paar laarzen zijn bruin. Ik heb aan de verkoopster gevraagd of ze ook in het zwart besteld kunnen worden. Dat kon, alleen zijn ze dan niet op tijd binnen voor de actie 2e artikel € 1,00. En nu?! De verkoopster stelde voor om de laarzen via internet te bestellen, inderdaad een goed idee. Normaal zou ik via internet geen schoenen/laarzen bestellen, je kunt ze nl. pas na levering passen maar nu had ik ze gepast.

Zaterdagmorgen heb ik ingelogd op de webwinkel van de 'kleine voet' en helaas de laarzen waren ook daar niet in de goede kleur te bestellen. Wat nu? Ik heb de kleine lettertjes gelezen en daarin stond dat je de laarzen in een winkel kunt ruilen voor een maat groter/kleiner of een andere kleur en dan blijft de actie gelden. Aha, dus de laarzen toch besteld in het bruin. Maandag werden ze al afgeleverd op mijn thuisadres. Best wel snel (zaterdag besteld - maandag geleverd)

Maandag ben ik terug gegaan naar de winkel en aangegeven dat de laarzen prima zijn maar dat ik ze wil ruilen voor een andere kleur. Dit werd keurig voor me geregeld. Vandaag, vrijdag zijn mijn nieuwe laarzen nog niet binnen. Op zich wat vreemd, bestellen via internet - levering binnen 1 werkdag en bestellen via de winkel al 5 dagen. Ach ja, nog even geduld.......... EN buiten is het gelukkig nog droog dus geen natte voeten.

Bestellen jullie wel eens schoenen via internet, wat zijn jullie ervaringen?

2 opmerkingen:

  1. Wat een enorme service zeg! Ik ben helemaal verbaasd over de klantvriendelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook, ben alleen benieuwd wanneer de laarzen in de goede kleur geleverd worden.

      Verwijderen