vrijdag 27 december 2013

Overstag......

Ernie is overstag gegaan........ Ik ben niet zo van de Multi-media, bloggen gaat nog wel en email heb ik ook maar verder....

Maar toen. Dochterlief gaan binnenkort op kamers en mam het zou we handig zijn dat je kunt appen. Tja, met het antieke in de kleur roze (overigens prima werkende mobiel) gaat dat niet en aangezien Ernie te zuinig is om een ander toestel aan te schaffen wordt er niet ge-apt.  De redding was nabij, een vriendin van mijn dochter had nog een geschikt toestel liggen, ze gebruikte het toestel niet meer omdat het 'te langzaam' was.

Nou, langzaam dat maakt mij niet uit. Typen op een schermpje net groter dan een pakje zakdoekjes, schiet toch al niet op.... ;-) daar moet je gewoon de tijd voor nemen.

Afgelopen dinsdag had ik het toestel in mijn bezit, geheugenkaartje geplaatst en met wat hulp van de kinderen kon moeders tegen 21:00 uur appen.

Het 1e apje ging naar mijn zusje, die viel bijna van haar stoel van verbazing en stuurde terug:
'wat fijn dat je onder de steen vandaan bent gekomen'.  Welja, van je familie moet je het maar hebben.

Op 2e kerstdag komen we altijd met de hele familie bij elkaar (ondertussen 27 personen) 's morgens had mijn andere zusje een 'familie app' aangemaakt. Hilariteit alom..... eerst weer de verbazing dat Ernie kan appen en toen kwamen de berichtjes; 'bestaan er calorie etende beestjes om het kersteten weg te werken''; 'de vergeten groente is vergeten'; 'mijn man heeft verkering met een 'trol'; 'wij nemen harrie koeverts mee'.  Ik ben er al achter, appen kost tijd en het meldingsriedeltje moet je gelijk uitzetten anders wordt je hoorndol.

Aan het eind van de dag regende het nog apjes wat 'wat was het gezellig' en zo was 2e kerstdag ten einde..........

4 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig! Groepen meldt ik mij voor af als er niks interessants meer voorbij komt, anders wordt ik ook gek van al die berichtjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha leuk. Fijn dat je onder de steen uit bent. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, zo wist dochter van de week niet meer hoe ze het had dat 'k wordfeud speulde, idd van je familie moet 't (niet) hebben ;)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen