donderdag 13 februari 2014

Aanbevelen........G@&%....

Af en toe krijg ik een verzoek om mee te doen aan een beoordelingsronde van de hamster supermarkt bij mij in de buurt. Ooit heb ik me daar voor opgegeven dus logisch dat ik daar voor uitgenodigd wordt.
Alleen de eerste vraag is al (voor mij) tenenkrommend. Waarom? .... het aanbevelen bij familie en vrienden. Elke keer vul ik hetzelfde in HEEL ONWAARSCHIJNLIJK en verderop in de beoordeling waarom. Ik beveel GEEN supermarkt aan, ieder mens ook mijn familie en vrienden gaan naar een door hun zelf uitgekozen supermarkt en ze zitten niet op mijn aanbeveling te wachten. En dan de uitleg nog....... Zo dat is eruit!
 
Nog even de eerste vraag;
 
De volgende vraag gaat over de winkel............
Hoe waarschijnlijk is het dat u deze Albert Heijn-winkel aanbeveelt bij familie of vrienden?
De mate van waarschijnlijkheid kunt u aangeven met een cijfer van 0 tot 10.
Een 10 betekent dat het HEEL ERG WAARSCHIJNLIJK is dat u deze winkel zou aanbevelen.
Een 0 betekent dat het HEEL ERG ONWAARSCHIJNLIJK is dat u deze winkel zou aanbevelen.
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  
HEEL ERG ONWAARSCHIJNLIJK HEEL ERG WAARSCHIJNLIJK

1 opmerking:

  1. Ik heb er ook lang aan meegedaan, maar toen ik dinsdag een enquete kreeg, terwijl ik er zaterdag net een ingevuld had, heb ik me afgemeld. Vond de vraagstelling ook altijd tenenkrommend. Bovendien is de winkel dermate krap opgezet, dat 2 winkelwagens elkaar nauwelijks kunnen passeren, vooral toen ze nog die enorme blauwe karren hadden. Bovendien kun je daar heel slecht je auto parkeren. Dus nee, aanbevelen zal ik deze winkel zeker niet, maar toch kom ik er vaak: voor de aanbiedingen namelijk. Wat ik wel leuk vond: de mogelijkheid om een medewerker in het zonnetje te zetten

    BeantwoordenVerwijderen