dinsdag 4 februari 2014

Be - scheurkalender

Ik heb al sinds jaar en dag een scheurkalender op het toilet. Je ziet 's morgen meteen welke datum het is en in mijn geval, kun je iedere dag een lekker recept lezen en eventueel een keer zelf maken.

Het scheurblaadje van gisteren is helemaal een toppertje......... in ieder geval heb ik er 'smakelijk' om moeten lachen.


Nou het is erg consuminderig  en een prima recept om zelf klaar te maken toch..............
Ha, ha ik stel me van een kook scheurkalender toch iets anders voor.

4 opmerkingen:

  1. Chinezen zijn toch altijd op maandag gesloten? Of niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he, zo'n scheurkalender. Ik heb zelf die van Loesje hangen op het toilet. Die teksten toveren heel vaak 's morgens een lach op mijn gezicht! Leuk begin van de dag.

    BeantwoordenVerwijderen