dinsdag 4 februari 2014

restjes........

Van de rijst van afgelopen zondag was er 1 portie en een klein beetje overgebleven. Een portie heb ik in de vriezer gedaan maar toen dat 'kleine beetje'.

Ik ben de koelkast ingedoken en er lagen nog een aantal groentes in om een rauwkost van te maken. Door deze rauwkost heb ik het restje rijst geroerd en........ een heerlijke maaltijd rauwkost.

Wat ging er allemaal in:
Overigens onderstaande hoeveelheid heb ik door de helft gedaan. Aan 1 helft heb ik de rijst toegevoegd. Kosten van de rijst is nul, dit is al berekend bij wat schaft de pot op zondag.
Hoeveelheid is voor 4-5 personen.

komkommer kwart 0,22
witte kool bio kwart 0,38
ananas 4 eetlepels 0,10
venkel bio 1 grote 1,50
wortel bio 1 stuks 0,25
mais klein blikje 0,40
kruidenzout 0,03
mayonaise 2-3 eetlepels 0,10
2,97
rijst gekookt 1 kopje 0

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen