maandag 30 juni 2014

boodschappen week XX..........

Ik stop met ingang van vandaag met boodschappen week.........

Waarom??? Iedere week probeer ik me te houden aan het budget. Is volgens het N ibud voor 4 personen € 122,36. Aangezien ik steeds rond het budget mijn boodschappen doe vind ik het niet meer noodzakelijk om het te plaatsen. Uiteraard houd ik voor mijzelf in Excel bij wat de uitgaven zijn maar ik plaats het niet meer op mijn blog.

Ik probeer de komende tijd wat vaker een foto te plaatsen bij de rubriek 'wat schaft de pot' en eventueel het recept en de kookinstructie erbij.

Soms moet je wat veranderen..............





2 opmerkingen:

  1. Jammer, ik vond het altijd erg interessant, maar snap je keuze, ben benieuwd. Naar je recepten. Mvg, blogaanmnbeen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ik ook jammer maar inderdaad begrijpelijk.
    En recepten zijn altijd welkom dus kunnen we ons daarop verheugen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen