maandag 1 september 2014

speciaal voor u.........

Het is al enige tijd geleden dat de hamster winkel een nieuwe bonus kaart geintroduceerd heeft. Ook ik heb zelfs 2 kaarten aangeschaft. Een kaart heb ik aangemeld en de andere kaart zit in het etui waar de autosleutels aanhangen om zo manlief niet zonder kaart de winkel in te sturen.

De hamster winkel beloofde `persoonlijke bonuskaart aanbiedingen´  Aangezien ik mijn kaart geregistreerd heb, weten ze mijn aankoopgedrag. Af en toe sturen ze de persoonlijke aanbiedingen via de mail naar mij toe en iedere keer verbaas ik me er weer over. Ik heb tot nu 1x een artikel gehad wat ik daadwerkelijk koop, bio Yoghurt.

De rest roept alleen maar vraagtekens op, of heb ik het verkeerd begrepen.............

Dit is de aanbieding van deze week


Wat vinden jullie van de persoonlijke bonuskaart aanbiedingen
Kun je het gebruiken of heb je net zo als ik een waardeloze aanbieding

10 opmerkingen:

  1. Ik heb ook meerdere bonuskaarten, maar heb ze zelf niet geregistreerd. Bij het omruilen van de oude kaarten destijds werden zowel de oude als de nieuwe kaarten tijdens het afrekenen gescand, waardoor ik vermoed dat ze mijn gegevens evengoed wel zullen weten:(
    Wat een magere korting zeg! Ik zag ook als eens klanten die een fles cola kregen, maar dat zou ik nog niet eens gratis willen!
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb precies hetzelfde, ik krijg ook altijd van die 'mooie' aanbiedingen die ik nooit gebruik. Alleen één keer heb ik er gebruik van gemaakt, toen ik 'onze' handzeep gratis kon krijgen door air miles in te wisselen. Die wissel ik nooit in, dus nu een mooie voorraad handzeep geregeld. Verder altijd aanbiedingen die mij niet kunnen verleiden, helaas voor hen niet voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze week roompate 25% korting, dat koop ik geregeld en smeerboter, maar een ander merk dan ik gebruik. Voor mijn verjaardag afgelopen week kreeg ik ook een cadeau. 35% korting op gerookte zalm. Gebruik ik nooit. Jammer van de actie. Geef dan maar 2 euro korting op de boodschappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier bij de kassa ligt een winkel bonuskaart.
    Heeft u een bonuskaart? Ik heb hem niet bij me. En dan scannen ze de kaart van de winkel.
    Ik heb geen bonuskaart, want de anonieme is niet eens anoniem.
    Zo krijg ik wel de bonusaanbieding, maar hebben zij geen idee, ik betaal contant...
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de persoonlijke aanbiedingen ook niks. Ik krijg weleens een aanbieding voor iets dat ik koop, maar altijd een duurder merk, waardoor het alsnog duurder is. Albert Heijn zou hier veel meer mee kunnen doen, of misschien had ik er meer van verwacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben ik dan de enige? krijg regelmatig aanbiedingen van produkten die ik altijd koop. alleen de eerste keer was het niets; potjes babyvoeding ;-) gr madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te lezen heeft alleen madelief aanbiedingen ontvangen waar ze wat aan heeft. Ik proef uit alle reacties dat de aaa haa maar eens beter hun beste moet doen met echte persoonlijke aanbiedingen. Ze weten immers wat de klant koopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kijk de laatste tijd al niet meer naar "mijn speciale bonusaanbiedingen". Gebruik er nooit iets van. We hebben twee kaarten, een geregistreerde en één niet-geregistreerde voor mijn man. Je moet twee e-mailadressen hebben om 2 bonuskaarten aan je airmileskaart te koppelen. Hebben we niet.
    Je kon opgeven van welke aan AH verwante bedrijven je nog meer mail wilde ontvangen. Heb er geen aangevinkt, maar krijg regelmatig post van Bol.com. Gisteren gedisclaimed.
    Van de sleutelservice begrijp ik geen snars.
    Ben helaas een paar maanden geleden mijn sleutels verloren met nog een oud bonuskaartje erbij. Helaas nooit mijn sleutels teruggekregen.
    Dus gewoon niet blij er mee.

    Groet MiekeR

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb je al bij de Gemeente, gevonden voorwerpen geinformeerd? Wie weet zijn je sleutels daar afgegeven.

      Verwijderen
    2. ik krijg regelmatig aanbiedingen die ik zeker gebruik en niet duurder zijn, ik maak er dus dankbaar gebruik van
      (sojamelk met 25% korting b.v.)

      Berber

      Verwijderen