dinsdag 4 november 2014

de nieuwe kleren van de...........

Er is een sprookje met 'de nieuwe kleren van de Keizer' Altijd een leuk sprookje. Aangezien de Nederlandse vrouw niet ongekleed naar een feestje gaat moet je af en toe wat nieuws hebben.

Ik mag graag nieuwe kleren kopen want ook voor mij geld 'ijdelheid uw naam is vrouw' Ik heb alleen 1 MAAR, het moet niet (te) duur zijn.

Nu heb ik doordat ik met andere mensen mee ben geweest winkelen zelf inspiratie opgedaan. Glans broeken zijn hip, nepleren jasjes zijn hip en laarzen/laarsjes zijn hip.

Wat heb ik nu gekocht:

1 zwarte strakke broek, gigantisch afgeprijsd en bij de kassa ging er nog eens 30% kassakorting af

Kosten € 13,50

Weliswaar is de broek te kort (dat krijg je als je 1.84 lang bent) maar ik heb prachtige zwarte laarzen en dan zie je er niets van.

Volgende aankoop bij M iss E tam, een tuniek met korte mouwen, geeft niets ik draag in de winter bijna altijd een jasje/vest. Kosten € 9,99

Volgende aankoop een nep leren jasje bij de Aaa cee tion. Kosten 12,95.

Totale kosten voor mijn outfit: € 36,44

Zwarte laarzen staan nog hagelnieuw in de kast en een basis t-shirt zwart heb ik altijd liggen

Kijk voor alle feesten de komende tijd heb ik een mooie outfit.

Koop jij voor ieder feest wat nieuws?
Wat geef je zelf maximaal uit voor 1 outfit?

4 opmerkingen:

  1. Mijn kerstoutfit voor dit jaar is 5,00 voor zwarte broek, 7,50 grijs gemeleerd gebreid jasje/blazer beiden van mijn favoriete merk Gerrie. Weber. Eronder draag ik een van de zwarte shirtjes die in de last liggen. Om de boel wat op te vrolijken draag ik er een sjahlw bij zwart-geel-fucsia-roze en erbij heb ik zelfs een fucsia enveloppetasje van zelfde merk als broek en jasje. Zwarte suede pumps van 6,00. Behalve ondergoed is alles van de kringloop. Het jasje kocht ik afgelopen week, de rest hadik al.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk, het hoeft helemaal niet duur te zijn. Slim inkopen en combineren met wat je hebt.

      Verwijderen
  2. Mijn kerstoutfit van afgelopen jaar was een stuk goedkoper. Heb namelijk mijn eigen kast open getrokken en daar de meest passende kleding uitgehaald. Dit jaar weer nieuwe kleding kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan prima. Vaak als je achter in de kast gaat zoeken vind je vaak iets terug wat je al een tijdje niet aan hebt gehad en dan lijkt het gewoon weer nieuw.

      Verwijderen