vrijdag 2 januari 2015

we gaan gewoon verder.......

Het jaar is al weer 2 dagen oud en we hobbelen gewoon verder 2015 in. Gisteren hebben we zoveel mogelijk vrienden/familie afgekleppert met de nieuwjaarswensen, veel drankjes gehad (wijn, fris,thee, koffie - in willekeurige volgorde) oliebollen gegeten en heeeeel veel verschillende hapjes/toastjes wat al niet meer.

Aangezien iedereen nog in bed ligt had ik me bedacht om maar eens wat dingetjes online te doen. Als eerst de meterstanden. We gaan (zijn) na bijna 30 jaar weg bij de N uon en dit zou per 1-1-2015 En ergie Direct moeten worden. Dus ik had me bedacht dat de nieuwe klup toch de meterstand nodig had en de N uon voor de jaarafrekening.

Bij de N uon gaat het al mis. Je kunt geen meteropname met datum 2-1-2015 invoeren. Alleen 'een' datum in 2013 en 2014. Daar gaan we...........
Op facebook maar even de klacht gemeld maar volgens mij werkt er helemaal niemand op 2 januari 2015.

Toen maar eens inloggen bij de nieuwe klup.........werkt niet. De hele site loopt vast. Ik kan opeens inloggen en toen niet meer uitloggen. 2015 begint goed.

Volgende week zal iedereen wel weer aan het werk gaan en dan probeer ik het nog maar een keer. Ik heb in ieder geval een foto van de meterstanden gemaakt voor het geval dat er mot komt.

Voordat ik het vergeet:







Ik wens iedereen een fijn 2015 !!


En hier begon 1 januari wit

4 opmerkingen:

  1. Dankje, jij ook een heel fijn 2015 hoor!

    Goh, wat een gedoe zeg met Nuon en Energie Direct.
    Wij zitten sinds oktober ook bij EnergieDirect, tot nog toe bevalt het goed.
    Maar kan inderdaad wel komen door deze 2de januari, iedereen moet bijkomen zeker van oud en nieuw?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat denk ik wel en ook het digitale tijdperk laat het ff afweten ;-)

      Verwijderen
  2. Ik ben ook voor het eerst sinds 25 jaar overgestapt. Heb alleen de standen door moeten geven gisteren aan de nieuwe energieleverancier. Essent heeft hier niet naar gevraagd. Ik ga ervan uit dat de nieuwe maatschappij dit doorgeeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inmiddels heb ik bij de nieuwe 'klup' de meterstanden doorgegeven. Ik zie wel hoe het nu gaat aflopen.

      Verwijderen