donderdag 10 september 2015

fb

Het roti recept van afgelopen week heb ik op facebook geplaatst. De meeste reacties zijn leuk maar er zijn altijd een paar kritische (vervelende?) mensen. Dat mag alleen zijn sommige opmerkingen toch wat vreemd.
Een opmerking; 'dit mag geen roti heten'. Wat moet ik daarmee? Waarom mag het geen roti heten, zet het er dan bij. Ook mensen die niet goed lezen........ Ik mis de aardappels. Aardappels zijn echt wel vermeld in het recept. 'Masala moet gebakken worden', ja weet ik lees het recept eens goed!  En de vraag; 'wat is tomatenpuree ontzuren', kijk daar kan ik wat mee. Daar geef ik dan antwoord op. Nu ook maar ff. Ontzuren is tomatenpuree even goed verhitten in een pan, door het verhitten gaat de zure smaak weg. Zo dat weten we ook weer ;-)

Gelukkig zijn de opmerkingen, reacties op de weblog (veel) leuker en positiever. Ik hoef ook nooit een reactie te verwijderen die niet door de beugel kan.

Ik denk dat ik maar geen recepten meer plaats op facebook als het iedere keer zo'n geneuzel is of heb ik lange tenen.........

Hebben jullie wel eens vervelende reacties op facebook?


4 opmerkingen:

  1. Ik heb er bewust voor gekozen niet op FB te gaan, net als overigens veel van mijn vrienden. Ik hoef niet van minuut tot minuut te weten wat iedereen doet en ik heb er ook geen behoefte aan mijn leven voortdurend te moeten up daten. En wat ik zo hoor van mensen die er wel opzitten is dat er een heleboel vreselijke zeuren en chagrijnen rondhangen. Ga maar lekker door op je blog. Ik geniet er elke week weer van en ik heb geloof ik al eens geschreven dat ik graag bij je aan tafel zou schuiven. Hartelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een 'leeg' facebook. Geen foto, ben niet naar school geweest, woon nergens, heb geen hobby, ik vind niets leuk ;-) ben niet geboren. Waarom dan facebook? Voor de kookgroepen en meelezen met familie/vrienden en verder niets. Ik kijk hooguit 1x per dag via mijn mobiel op facebook, anders wordt het inderdaad een dagtaak. Leuk dat je mijn blog volgt en aanschuiven gaat niet lukken ;-)

      Verwijderen
  2. Dat moest een smiley voorstellen ! Groet

    BeantwoordenVerwijderen