vrijdag 1 januari 2016

voornemens

Inmiddels is het nieuwe jaar begonnen. Bij het starten van het nieuwe jaar hebben veel mensen goede voornemens.

Heb ik voor 2016 een (goed) voornemen, ff denken..... in ieder geval niet stoppen met roken want ik rook niet. Afvallen.... niet nodig. Meer sporten.... nee, ik sport genoeg.

Oei wat dan wel....

- blijven/vaker bloggen
- meer recepten op de blog zetten, met foto
- de voorraad laten slinken (mijn kasten puilen uit)
- meer bio eten
- vakantiebonnen opmaken
- moestuin aanleggen achter het huis (jaaa het mag van manlief - blog volgt)
- overbodige spullen naar Dorcas brengen
- meer inmaken
- nieuwe recepten proberen
-
-
Dat als eerste maar en in de loop van januari zal er nog wel het ea bijkomen.

In ieder geval wens ik iedereen een fijn  en gezond 2016





2 opmerkingen:

  1. Ik heb als goed voornemen bedacht dat we wel vluchtelingen te eten konden vragen. En meteen de koe maar bij de horens gepakt. Deze maand nog komen er 3 mannen hier mee eten. Als het ons bevalt (of niet heel erg tegen valt) dan volgen er meer van dit soort maaltijden, zodat er ook vluchtelingen zijn die mee krijgen dat er ook veel vriendelijkheid is in dit koude landje.

    BeantwoordenVerwijderen