vrijdag 26 februari 2016

moestuin zaadjes

Ik kijk iedere week digitaal naar allerlei folders oa Lidl, Aldi, Real, Edeka, K&K, trinkgut. Het zijn allemaal Duitse supermarkten. Deze week werd ik weer heel vrolijk; de moestuin zaden zijn bij de Duitse Aldi weer te koop vanaf donderdag (gisteren dus) Gistermiddag meteen naar de Duitse Aldi gereden en inderdaad de moestuin zaadjes waren er.

Gekocht;
15 zakjes rucola zaadjes a 0,19 per zakje      is  € 3,00
 2  zakjes courgette zaad a 0,19 per zakje      is  € 0,38
 2  zakjes Afrikaantjes zaad a 0,19 per zakje   is € 0,38

Samen € 3,80

Uiteraard ben ik niet alleen voor de moestuinzaden naar Duitsland gereden ik heb ook nog andere boodschappen meegebracht die in Duitsland altijd goedkoper zijn dan hier in Nederland.


Laat nu het moestuin seizoen maar beginnen!

3 opmerkingen:

  1. Succes maar weer met je moestuin, hopelijk kan je er snel aan beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Als je vanmorgen vroeg naar buiten hebt gekeken dan heb je gezien dat het nog echt geen voorjaar is. Bakken voor zaaien heb ik helaas binnen geen plek voor. Een of twee bakken kan net op de koelkast staan maar ideaal is het niet.

      Verwijderen
    2. Oh, dat is wel jammer dat je niet vast kan voorzaaien dan.
      Maar ja, het goede tuinweertje komt vanzelf...

      Verwijderen