zondag 16 oktober 2016

Bijna (n)iets meer kopen (3)

Inmiddels ben ik weer een week verder en het lukt nog aardig om de hand op de knip te houden.
Ook wordt de voorraad minder. Ik plaats wat schaft de pot in een aparte blog. Volgende week kan ik weer vlees bestellen bij een huisslachting.  Altijd fijn als je rundvlees uit de vriezer kunt pakken en de kilo prijs is erg laag.

Deze week heb ik uitgegeven: € 56.76

Ik zal de rubriek groente even uitlichten;
lasagne pakket
tandoori wrap pakket
Prei
Bananen
Courgette
bleekselderij
wortelen
knolselderij
bio groentetas met; sla, komkommer, bloemkool, aubergine en paksoi.

Normaal ben ik niet zo van de pakketten maar de genoemde pakketten zijn van ah en er zit heel veel groente in. Ik neem zo'n pakket mee als er een 35% kortingsticker op zit, lekker goedkoop en aan de inhoud mankeert niets.. De kruiden gebruik ik niet daar maak ik zelf een kruidenmengsel voor die bij het gerecht past.

Hieronder de verdeling van de kosten deze week:
groente en fruit20,77
grutterswaren8,89
zuivel9,31
drinken1,19
vlees en vleeswaren4,12
snacks0,00
brood+koek12,48
huishouden totaal56,76



















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen