zondag 25 juni 2017

ben erweer maar niet lang......

Eindelijk kan ik weer ff bloggen.

Waar was ik al die tijd.....

Klussen in ons nieuwe huis. Vermoeiend hoor twee huizen op orde houden (krijgen), koken, wassen en ook tussendoor nog werken.

Gelukkig gaan we eind van de week verhuizen. Dan hoef ik nog maar één woning schoon te houden.

Ik kan geen glasvlies meer zien om ook maar niet over glasvlieslijm te spreken.

Ik kan geen latex meer zien in wat voor kleur dan ook.

Ik ben wel trots op zoon 2 en mijzelf,  samen hebben we bijna het hele huis glasvlies behangen. Dochterlief heeft geholpen met verven en schoonzoon en manlief timmerwerk en laminaat leggen.

EN nog veel meer werkzaamheden die me nu ff niet te binnen schieten.

Het zal wel even duren voordat ik weer online ben. De monteur komt pas volgende week om internet aan te sluiten. Ik ben benieuwd of dat in een keer goed gaat komen.




4 opmerkingen: